IBOGAiN.SE Forum Index
IBOGAiN.SE
Forumet för diskussioner om ibogain och ibogainbehandlingar.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 
 RegisterRegister   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   ProfileProfile   Log inLog in 

IndexIndex   search.php?search_id=newposts&sid=4d31c3429749eb2c8c9324e1a8cd76a5View posts since last visit

Även människor i kris kan ha hjälp av Ibogain

Post new topic   Reply to topic    IBOGAiN.SE Forum Index -> Aktuella behandlingar -> Berättelser
View previous topic :: View next topic  
Author Message
50-talisten

Topics: 1

PostPosted: Thu 04 Jan, 2007 01:06    Post subject: Även människor i kris kan ha hjälp av Ibogain Reply with quote

Det är något som jag tycker tappas bort ibland att Ibogain är något som kan hjälpa en sådan som mig som vid passerade 50 insåg att jag inte visste hur jag skulle klara av att hitta den röda tråden för att kunna fortsätta finnas till. Jag valde att åka till Prag och genomgå en behandling. För mig var det det bästa jag gjort för mig själv i hela mitt liv. Före behandlingen var allt grått och trist och min livslust var nere under noll. Vad som hände var att allt blev väldigt enkelt och klart. Min relation till mig själv förbättrades och på grund av det kunde jag ha en chans att bygga upp mina relationer till andra igen. Inte är det lätt att få ögonen öppnade men ändå vad mycket härligare livet blir när ens tårar är äkta, ilskan kan visas och skrattet vet var det kommer ifrån. Jag var desperat när jag åkte ner. Visste bara att jag var tvungen att ta itu med mig själv. Är glad idag att jag tog det steget och tvekar inte att göra om det senare i livet för att rensa systemet igen om det behövs.

Vad jag vill säga är att vid livskriser eller andra situationer som är tunga så är jag övertygad om att Ibogainbehandlingen kan hjälpa en framåt.
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address MSN Messenger
xuxa

Topics: 7

PostPosted: Thu 04 Jan, 2007 01:48    Post subject: Reply with quote

jag tror du helt klart har rätt
uppenbrligen! Laughing
jag ska åka på en behandling till!
skönt att ränsa mindet lite
må bäst Wink
xuxa
Back to top
View user's profile Send private message
Post new topic   Reply to topic    IBOGAiN.SE Forum Index -> Aktuella behandlingar -> Berättelser All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You can attach files in this forum
You can download files in this forum