IBOGAiN.SE Forum Index
IBOGAiN.SE
Forumet för diskussioner om ibogain och ibogainbehandlingar.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 
 RegisterRegister   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   ProfileProfile   Log inLog in 

IndexIndex   search.php?search_id=newposts&sid=7b23d870b8489864164b4120e59b4129View posts since last visit

Om Ibogain i "Drevet"
på TV4, 3 januari 2007
Goto page Previous  1, 2
Post new topic   Reply to topic    IBOGAiN.SE Forum Index -> -> Nyheter och länkar
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Folkmelodi

Topics: 0

PostPosted: Sat 13 Jan, 2007 11:19    Post subject: Reply with quote

En värdig konkurrent till googlevideo: http://www.veoh.com/videos/v206360qKRrN8Nk
Man kan här också ladda hem en liten fiffig spelare.
Back to top
View user's profile Send private message
hemlig

Topics: 3

PostPosted: Sat 13 Jan, 2007 22:51    Post subject: Reply with quote

Folkmelodi wrote:
Taskig bandbredd har jag inte, men det tog dretlänge att få hem de där filerna. Många som tankar kanske. Kastade upp en torrent på Piratebay så det blir lite bättre spridning: http://thepiratebay.org/tor/3590792/Nyhetsmorgon.Drevet.Ibogain

jag seedar, men nån som har andra delen av samma drevet också?
Back to top
hemlig

Topics: 3

PostPosted: Sat 20 Jan, 2007 01:11    Post subject: Reply with quote

Sekreterarn wrote:
Quote:
jag seedar, men nån som har andra delen av samma drevet också?

Jag har den och seedar nästan alltid Smile

hur hittar jag den då?
Back to top
Operator

Topics: 45

PostPosted: Tue 06 Feb, 2007 20:48    Post subject: Reply with quote

ASTRONAUT wrote:
Skrev det här på min blog angående programmet:

http://friavastvarlden.blogspot.com/2007/01/drevet-tv-4-31-07-knarket-som-botar.html

Kommentera gärna gemon kommentarfunktionen!

ASTRONAUT
hmmm...

Quote:
Vad har inte Björn Fries och "den svenska modellen" gjort i decenier förutom att använda svenska narkomaner som just försökskaniner i ett gigantiskt samhällsingenjörsexperiment format av och för sina politiska syftens skull och dessutom helt i avsaknad av vetenskaplig grund! Man har hållit folk i den värsta tänkbara misär och dessutom sett till att dessa personer förnekats adekvat vård, jagats med blåslampa och avlidit. Och detta har skett systematiskt!

Ibogain är medicin och inte knark.

Gott mos

Det är dags för politiker att lämna sina psykotiska vallgravar och vallgravsnedbäddade diskussionkluster. Här är verkligheten vare sig ni vill det eller ej.

En kafkaistisk kräftgång för potentiellt genuina botmedel inom ramen för den moderna byråkratin bevisar inget annat än dess ultimata ohörsamhet.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Operator

Topics: 45

PostPosted: Thu 08 Feb, 2007 15:51    Post subject: Reply with quote

Kanske vore det bra att kommentera dessa bloggar med strikt vetenskapligt underlag så att man slipper en pseudodebatt om en massa annat ovidkommande, eller vad sägs?

Förvisso behövs en massa mer forskning men det betyder ju inte att det saknas vetenskapligt underlag.

Säga vad man vill om gamla f.d. Knarkare, men är det något de vet bättre än alla andra i denna värld så borde det väl vara vad som tar bort suget från knark, eller? det är sanning nummer 1.

Sanning nummer 2 säger, är ju det vetenskapliga underlaget om ibogain som faktiskt finns i dag.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Post new topic   Reply to topic    IBOGAiN.SE Forum Index -> -> Nyheter och länkar All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum