IBOGAiN.SE Forum Index
IBOGAiN.SE
Forumet för diskussioner om ibogain och ibogainbehandlingar.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 
 RegisterRegister   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   ProfileProfile   Log inLog in 

IndexIndex   search.php?search_id=newposts&sid=03ba5a841dffc0e19029de9feeb16e8cView posts since last visit

polare får inte kontakt med den där patrik i prag

Post new topic   Reply to topic    IBOGAiN.SE Forum Index -> -> Aktuella behandlingar
View previous topic :: View next topic  
Author Message
hemlig

Topics: 3

PostPosted: Wed 28 Feb, 2007 15:55    Post subject: polare får inte kontakt med den där patrik i prag Reply with quote

en kompis ska ner på behandling, eller han vill det och har lyckats skrapa ihop pengar. men han får inte tag i nån.. lämnar meddelande på telefonsvararen men inget svar och skickar mail men inget händer..
vad är detta om?
Back to top
View user's profile Send private message
Masque
Administratör

Topics: 67

PostPosted: Wed 28 Feb, 2007 21:44    Post subject: Reply with quote

Har du prövat både info@ibogainetreatement.net och Patrick.Venulejo@ibogain.se ? Ibland fungerar tydligen inte hans första adress.

Patricks skriver på sin hemsida att man kan pröva att maila hans assistent också: fanyz@seznam.cz
Back to top
mario

Topics: 5

PostPosted: Wed 28 Feb, 2007 22:45    Post subject: Reply with quote

Jag har varit i kontakt med honom senast idag så jag förstår inte. Han fimpar telefonen när han är inne och behandlar så det kanske är så enkelt. Mannen arbetar hårt vet jag så säg till polarn att hålla ut för det är det värt.
Mvh
Back to top
Sekreterarn

Topics: 16

PostPosted: Thu 01 Mar, 2007 11:09    Post subject: Reply with quote

Jag har fungerat som Patricks tillfälliga assistent i Sverige i några månader nu (detta är temporärt tills att han hittar någon annan)

Patrick har haft massor att göra med 3-4 behandlingar i veckan eller mer, och sen planering av den kliniska forskningen han håller på att dra igång. Därför vill han att svenskar ringer mig först.

Det går bra att ringa mig för information och tidsbeställning på nr. 0737889239.
Back to top
Operator

Topics: 45

PostPosted: Thu 01 Mar, 2007 19:21    Post subject: Re: polare får inte kontakt med den där patrik i prag Reply with quote

hemlig wrote:
en kompis ska ner på behandling, eller han vill det och har lyckats skrapa ihop pengar. men han får inte tag i nån.. lämnar meddelande på telefonsvararen men inget svar och skickar mail men inget händer..
vad är detta om?

Det är väl inget som hindrar din polare från att skriva ned sin historia, så länge? All dokumentation kring detta är viktig och det kanske kan vara skönt för honom att kunna titta tillbaka 3 år från nu och fatta vilken resa det varit, eller vad tror du?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Masque
Administratör

Topics: 67

PostPosted: Sat 03 Mar, 2007 19:50    Post subject: Reply with quote

Sekreterarn, är detta något man ska skriva på hemsidan kanske?

Jag såg att patrick har lagt upp prislista och ändrat sin mailadress, så jag lägger in det nu.

Men det kanske ska stå med att kontakter helst går genom dig?
Back to top
Sekreterarn

Topics: 16

PostPosted: Thu 08 Mar, 2007 17:09    Post subject: Reply with quote

Masque wrote:
Sekreterarn, är detta något man ska skriva på hemsidan kanske?

Jag såg att patrick har lagt upp prislista och ändrat sin mailadress, så jag lägger in det nu.

Men det kanske ska stå med att kontakter helst går genom dig?

Bäst att inte göra det, jag börjar drunkna i göromål och kommer befinna mig utomlands en hel del under den närmsta framtiden.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    IBOGAiN.SE Forum Index -> -> Aktuella behandlingar All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum