IBOGAiN.SE Forum Index
IBOGAiN.SE
Forumet för diskussioner om ibogain och ibogainbehandlingar.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 
 RegisterRegister   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   ProfileProfile   Log inLog in 

IndexIndex   search.php?search_id=newposts&sid=771e37de099493268731d52b01b66afaView posts since last visit

Va händer??

Post new topic   Reply to topic    IBOGAiN.SE Forum Index -> -> Synpunkter och förslag
View previous topic :: View next topic  
Author Message
crizz

Topics: 1

PostPosted: Thu 08 Mar, 2007 18:46    Post subject: Va händer?? Reply with quote

Har alla fått kalla fötter ?? jag är med varge dag skriver oftast privata medelande..Har skrivit till ebogan men inget svat .. sekreteraren svarar ej alls.Har något hänt?? jag läste på forumet att det fanns terapeuter, är intreserad av att prata med någon . Innan jag vågar mig på behandlingen.
Mvh// crizz
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Masque
Administratör

Topics: 67

PostPosted: Fri 09 Mar, 2007 17:22    Post subject: Reply with quote

Användaren ibogain (Michael) kan sedan en tid tillbaka inte logga in då han avtjänar ett fängelsestraff för ett brott han begick under sin tid som kriminell missbrukare.

Sekreterarn brukar kolla PM på hans konto med jämna mellanrum.
Jag vet inte varför du inte fått svar, men du kanske kan pröva att ringa eller skicka ett sms till henne, numret står i den här tråden: http://forum.ibogain.se/viewtopic.php?t=268

Terapeuten man kan prata med är Patrick. Kontaktinformation till honom finns här: http://www.ibogain.se/cmsms/index.php?page=behandling-i-prag
Back to top
View user's profile Send private message
crizz

Topics: 1

PostPosted: Sat 10 Mar, 2007 10:30    Post subject: Reply with quote

Tack då vet jag
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Sekreterarn

Topics: 16

PostPosted: Sun 11 Mar, 2007 22:37    Post subject: Re: Va händer?? Reply with quote

crizz wrote:
Har alla fått kalla fötter ?? jag är med varge dag skriver oftast privata medelande..Har skrivit till ebogan men inget svat .. sekreteraren svarar ej alls.Har något hänt?? jag läste på forumet att det fanns terapeuter, är intreserad av att prata med någon . Innan jag vågar mig på behandlingen.
Mvh// crizz

Hej!

Jag tror inte jag fått ett enda mail från dig, kollade alla mina pm senaste månaderna och alla pm till Ibogain också. Konstigt. Det kan hända att jag missat något skickat för länge sedan till michael@ibogain.se eller någon av de andra adresserna till sidorna men jag kollar dem nästan varje dag och om du skickat flera mail måste det blivit något fel. Inte bra alls och vi måste kontrollera vad som gått fel!

För behandlingar kan man tala direkt med Patrick eller någon av de andra ibogainterapeuterna. Du kan även ringa mig och ställa ev. frågor eller kontakta de andra som berättat om sina behandlingar med pm. Mitt tel nr. är: 0737-889239
Back to top
View user's profile Send private message
Post new topic   Reply to topic    IBOGAiN.SE Forum Index -> -> Synpunkter och förslag All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You can attach files in this forum
You can download files in this forum