IBOGAiN.SE Forum Index
IBOGAiN.SE
Forumet för diskussioner om ibogain och ibogainbehandlingar.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 
 RegisterRegister   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   ProfileProfile   Log inLog in 

IndexIndex   search.php?search_id=newposts&sid=f1a4dfaf5c0e2ea441be16d35413ea5bView posts since last visit

7 veckor senare

Post new topic   Reply to topic    IBOGAiN.SE Forum Index -> Aktuella behandlingar -> Berättelser
View previous topic :: View next topic  
Author Message
dizzt1024

Topics: 14

PostPosted: Wed 05 Sep, 2007 16:33    Post subject: 7 veckor senare Reply with quote

Nu har det väl gått ungefär 7 veckor sedan min behandling. Fortfarande 100% drogfri och inget sug. Jag har tagit en 4cl snaps en gång men inget annat, inte ens cigg eller snus. Mår inte riktigt otroligt lika bra som de första veckorna men klaga kan jag inte göra. De första veckorna var det ingenting som kunde störa mig eller få mig ur balans, nu är det inte lika stabilt. Men jag fastnar inte i tillståndet som jag gjorde förr. Alltså om jag tillåter något att reta upp mig tex fortsätter jag inte att vara arg i dagar bara för det. Tänkte fortsätta med att skriva det är så bra och det och det men då kan jag skriva flera sidor. Jag sammanfattar det så här istället. Allting är skitbra men inte riktigt lika bra som första veckorna helt enkelt. Nu har jag börjat med andningsövningar och meditationer med sen 3 veckor tillbaka. Känns kanon. För övrigt jobbar jag som vanligt och lever väl ungefär som jag brukar göra de gånger jag har hållt uppe innan med, fast nu nikotin och alkoholfri med. Den 17 denna månaden börjar jag på kvällskurs på skandinavian yoga och meditationsskola med. Varje mån i tio veckor. Ja, varje tis och ons med förresten eftersom jag anmälde mig på alla tre kurserna. Jobbar på den ort de hålls och eftersom jag ändå gör yoga fyra arbetsdagar i veckan sen länge tillbaka, kan jag lika gärna göra det i grupp med bra lärare. Det är där jag har varit på retreat och lärt mig innan med förresten.
Kramar till er allihopa.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
ASTRONAUT

Topics: 25

PostPosted: Wed 05 Sep, 2007 20:43    Post subject: Reply with quote

trevligt!!
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Post new topic   Reply to topic    IBOGAiN.SE Forum Index -> Aktuella behandlingar -> Berättelser All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You can attach files in this forum
You can download files in this forum