IBOGAiN.SE Forum Index
IBOGAiN.SE
Forumet för diskussioner om ibogain och ibogainbehandlingar.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 
 RegisterRegister   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   ProfileProfile   Log inLog in 

IndexIndex   search.php?search_id=newposts&sid=38dad0a3d240eb13f83329d828008b47View posts since last visit

va man ska göra??

Post new topic   Reply to topic    IBOGAiN.SE Forum Index -> Aktuella behandlingar -> Efter behandlingen
View previous topic :: View next topic  
Author Message
xuxa

Topics: 7

PostPosted: Thu 15 Mar, 2007 00:08    Post subject: va man ska göra?? Reply with quote

det händer SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ mycke när man tagit ibogain... fortfarande så vet jag inte vad som e dröm eller film eller verklighet (va nu verklighet e)
allt e så induviuellt!! Exclamation

vill att "systemet" ska fatta d oxå!! Twisted Evil

det e svårt, jag länner mej så ensam!!
min grej e ju att träna.. men behöver nån som som motiverar mej..
nån som ba draaaar me mej.. Confused Twisted Evil

har aldig kännt en sån "ren" ångest innan, å antar att det e nåt jag måste ta mej igenom.. känns så omöjlig!!
men igentligen har jag kommit såååååååå långt!!
har inte varit så ren som jag varit sista halvåret!! ....... på över 10 år. Smile Question

om jag har nåt råd så ere att ha nån!!!!!
nån som finns för DEJ, nån som fattar..
jag känner inte att jag har nån riktigt.. känner mej nojig.. känns som folk e opålitliga, ytliga, å jag känner mej som ett påhäng.. som negativitet, har så mycke att gå igenom, känns jobbigt att va bland folk, i min livs-situaion! Sad

jag e glad för all positiv respons från drevet!!!!!
jobbigt att ha en kamera i ryggen när man gör nåt så utlämnande, men e glad, för så många fått vetskap om ibogain!!!!
å så många kommit iväg till prag! Very Happy

vet att ALLA har sin rygga, men jag har tagit upp min!!!
så.... kag känner mej som sagt ensam, bland alla folk. Shocked

ett råd: benzo=dödliv!! Twisted Evil

sitter me nåra zigenarvänner å dricker.. de tycker jag e osocial nu.. så jag skriver vidare en annan dag!!! Cool Sad

kram på er alla, önskar all kärlek lycka å respekt! Very Happy

kramar julia Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Masque
Administratör

Topics: 67

PostPosted: Thu 15 Mar, 2007 18:39    Post subject: Reply with quote

Kan du inte gå med i någon idrottsförening? Eller börja gå på Friskis och svettis eller liknande?

På dessa ställena kan du nog hitta nya vänner som kan motivera dig att gå dit.
Back to top
Operator

Topics: 45

PostPosted: Thu 15 Mar, 2007 20:12    Post subject: Reply with quote

Förslag 1

Kom till cirkushallen i Alby och prova på cirkus! Söndagen den 18 mars kl 12–16 är det öppet hus på Rotemannavägen 22 i Alby.

Kolla in: http://www.cirkor.se/flash_content.html
För träningstider etc... Jonglera, balansera, se leva höra och slå volter...

Bubblar du av kreativitet och nyfikenhet och tycker om att träna fysiskt? Vill du samtidigt skaffa dig en bra gymnasieutbildning? Det ena behöver inte utesluta det andra. I nycirkusprogrammet på S:t Botvids gymnasium möts teori och artisteri, intellekt och känsla.

=============================================
Klippte in lite från sidan, är det måhända något för fröken?
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
xuxa

PostPosted: Sat 17 Mar, 2007 17:32    Post subject: Reply with quote

Masque wrote:
Kan du inte gå med i någon idrottsförening? Eller börja gå på Friskis och svettis eller liknande?

På dessa ställena kan du nog hitta nya vänner som kan motivera dig att gå dit.

jag började träna i januari, jag fick faktiskt nåra träningskompisar, det va skönt, men nu all motivation e borta.. vet att det e svårast att ba komma igång..

förr träna/spela jag capoeira.. kanske ska ta upp det igen...?
vill verkligen börja me nåt, helhjärtat!!

allt beror på om jag ska stanna här i sverige, när jag fått bra boende å ba nåra bitar ligger på plats så kommer jag börja träna!!!

men tack för tipsen Very Happy
Back to top
xuxa

PostPosted: Sat 17 Mar, 2007 17:38    Post subject: Reply with quote

Operator wrote:
Förslag 1

Kom till cirkushallen i Alby och prova på cirkus! Söndagen den 18 mars kl 12–16 är det öppet hus på Rotemannavägen 22 i Alby.

Kolla in: http://www.cirkor.se/flash_content.html
För träningstider etc... Jonglera, balansera, se leva höra och slå volter...

Bubblar du av kreativitet och nyfikenhet och tycker om att träna fysiskt? Vill du samtidigt skaffa dig en bra gymnasieutbildning? Det ena behöver inte utesluta det andra. I nycirkusprogrammet på S:t Botvids gymnasium möts teori och artisteri, intellekt och känsla.

=============================================
Klippte in lite från sidan, är det måhända något för fröken?

jag går förbi rotemannav, ser cirkusen varje gång jag går till öppenvården.. känner folk som går där, jobbar där.. har funderat, vet inte va som e/blir min grej.. tror jag kommer satsa på kampsport.

annars ere skitbra ide
tack
Back to top
Operator

PostPosted: Mon 19 Mar, 2007 09:09    Post subject: Reply with quote

Passar inte rotemannav? Hmmm... kan du inte gå dit och testa några gånger då, tamed dig en banan och släng i ansiktet på folket runt dig om det blir för tråkigt, cirkus är cirkus.
ok, capoeira då, det blir att resa över halva stan men:

KISTA - NEW BEGGINERS COURSE
Starting the 21th of March, but Beginners are always welcome!
http://www.senzalasweden.com/

Quote:

Capoeira
är en afrobrasiliansk kampsport eller kampdans som utvecklades under 1500-talet av brasilianska slavar. Den karaktäriseras av konstant rörelse, antingen på marken eller i luften. Dansas till musik av en särskild musikgenre som även den kallas capoeira, där speciellt enkla instrument används - främst handklappningar, rytminstrument och berimbau.

Vill veta vad du tänker göra.
21 Mars är nu på onsdag.
Back to top
xuxa

PostPosted: Tue 27 Mar, 2007 00:32    Post subject: vill veta... Reply with quote

Operator wrote:
Passar inte rotemannav? Hmmm... kan du inte gå dit och testa några gånger då, tamed dig en banan och släng i ansiktet på folket runt dig om det blir för tråkigt, cirkus är cirkus.
ok, capoeira då, det blir att resa över halva stan men:

KISTA - NEW BEGGINERS COURSE
Starting the 21th of March, but Beginners are always welcome!
http://www.senzalasweden.com/

Quote:

Capoeira
är en afrobrasiliansk kampsport eller kampdans som utvecklades under 1500-talet av brasilianska slavar. Den karaktäriseras av konstant rörelse, antingen på marken eller i luften. Dansas till musik av en särskild musikgenre som även den kallas capoeira, där speciellt enkla instrument används - främst handklappningar, rytminstrument och berimbau.

Vill veta vad du tänker göra.
21 Mars är nu på onsdag.

jag vet inte ens..
jag fyller år idag, ska äta me min mor mm
vad, när jag ska träna vet jag inte förens jag iaf har en bostad där jag trivs!!
känns inte som cirkus e min grej!!!!!!!!
som sagt vet inte!!!!!!!
Back to top
Operator

PostPosted: Sat 07 Apr, 2007 08:09    Post subject: Re: vill veta... Reply with quote

Quote:

jag vet inte ens..
jag fyller år idag, ska äta me min mor mm
vad, när jag ska träna vet jag inte förens jag iaf har en bostad där jag trivs!!
känns inte som cirkus e min grej!!!!!!!!
som sagt vet inte!!!!!!!

OK då består din träning tills vidare av att skaffa en bostad som du trivs i!
Back to top
Operator

PostPosted: Sat 07 Apr, 2007 08:28    Post subject: Reply with quote

Schemalagda långa promenader i kuperad terräng är ju sällan fel i det långa loppet.

Runt Albysjön finns det ju vackra spår till att börja med. om man nu inte väljer att gå vid sidan av stigarna.
Back to top
FallenAngel

Topics: 2

PostPosted: Mon 16 Apr, 2007 11:50    Post subject: Reply with quote

Hej alla!

Längesen!

Känner igen mig i beskrivningen av den "rena" ångesten, Julia. Precis så var det för mig också, med den går över. Nu har det ju gått nåra månader sen du gjorde din behandling, och om jag skall jämföra med min egen erfarenhet så är det bäst att bara gråta på, tills det tar slut. Fan vad jag böla när jag var uppe hos mormor (första ggn på evigheter) över jul och nyår....det känns inte så långsökt att anta att det var ogråtna tårar som ville ut? Och från denna sorgsna plats gick det väldigt fort in i ett gladare skede, när jag gråtit en skvätt (läs: nåra veckor, el var det månader?)
Ja, shit vad svårt det är att komma igång att träna...
Hoppas det lossnar snart för dig (och mig också för den delen, hehe),
keep it up girl! Very Happy
Back to top
xuxa

PostPosted: Wed 18 Apr, 2007 17:01    Post subject: Reply with quote

FallenAngel wrote:
Hej alla!

Längesen!

Känner igen mig i beskrivningen av den "rena" ångesten, Julia. Precis så var det för mig också, med den går över. Nu har det ju gått nåra månader sen du gjorde din behandling, och om jag skall jämföra med min egen erfarenhet så är det bäst att bara gråta på, tills det tar slut. Fan vad jag böla när jag var uppe hos mormor (första ggn på evigheter) över jul och nyår....det känns inte så långsökt att anta att det var ogråtna tårar som ville ut? Och från denna sorgsna plats gick det väldigt fort in i ett gladare skede, när jag gråtit en skvätt (läs: nåra veckor, el var det månader?)
Ja, shit vad svårt det är att komma igång att träna...
Hoppas det lossnar snart för dig (och mig också för den delen, hehe),
keep it up girl! Very Happy

hej
jaa..
önskar jag kunde gråta.. sitter som en.. bomb, vill gråta, så d släpper men gråten e på insidan..
har lyckats me en tår nån gång, å FAN va skönt d e!!
önskar jag kunde släppa d förflutna mera men d sitter..
kul att du mår battre å d går frammåt!!
kram på dej
Back to top
kdm_montana

Topics: 10

PostPosted: Sun 11 May, 2008 13:02    Post subject: Hej Xuxa Reply with quote

Hej..

Jag PMar dig nu angående livet efter och har ett par saker jag tror skulle hjälpa dig.

Post new topic   Reply to topic    IBOGAiN.SE Forum Index -> Aktuella behandlingar -> Efter behandlingen All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You can attach files in this forum
You can download files in this forum