IBOGAiN.SE Forum Index
IBOGAiN.SE
Forumet för diskussioner om ibogain och ibogainbehandlingar.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 
 RegisterRegister   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   ProfileProfile   Log inLog in 

IndexIndex   search.php?search_id=newposts&sid=519fc9b3d07ab8b526922a0ed022a5f2View posts since last visit

xuxa nu i nov
xuxa sen sist..
Post new topic   Reply to topic    IBOGAiN.SE Forum Index -> Aktuella behandlingar -> Berättelser
View previous topic :: View next topic  
Author Message
xuxa

Topics: 7

PostPosted: Sat 08 Nov, 2008 23:23    Post subject: xuxa nu i nov Reply with quote

yo ereybody!

sitter här å dricker en öl å röker lite spice =/

saker å ting går bättre än nånsin för mig, som jobb å så, å rutiner men jag har haft små återfall å nu känns d som... inte som jag e lika..typ ogillande av droger?! att jag kan ta för å döva utan att jag fick de frågeteckentecken som jag fick efter ibogainet..att nåt inte stämde, kände mig inte bekväm i att vara väck.
....känns inte direkt som det börjar avta, men som.....det e dax för mig att åka igen..
det sägs ju att man ska ta 2-3 ggr å jag kanske e en gång e för lite för mig?!

benzo e riktigt svårt att lägga ner, iaf psykiskt! å annat med men benzot har jag kämpat i över 1 år att lägga ner ordentligt, trappat å hållt på så för nåra månader sen va jag nollad, å höll mig utan i drygt 2 mån men psyket kom inte i trygghet ... (hoppas ibogat kan göra mera där, d hjälpte ju sist men..) ... äter inte sånt konstant men sovproblem å andra prylar påverkar ju..

mår bäst när jag e på jobbet eller jobbat några dar i rad , när jag e slut fysiskt å där me psykiskt =D

sen problemet nu va att i helgen slog jag i mig gryn (vilket hänt tidigare oxå, ba nån gång, å andra opeider oxå) å detta va första gången sen ibogainet som jag kände..(dan efter)..som innan ibogainet, jag kände detta sug, tomhet å sån där hopplöshet å sån där kallhet som opiater kan erbjuda, har mått.... fett jobbigt sista veckan! hade glömt den känslan.. innnan ibogat,
sen druckit imellan åt alldeles för mycke imellanåt!

röker gör jag men vet inte om jag nånsin till 100 läggger ner det..?!

sen e ju omständigheterna rätt jobbiga runt mig.. bostadslös (men har tillfälligt helt ok på ett vardagsrumssoffa) men behöver ju ett eget hem, där jag kan få min lugn å ro, min dörr att stänga, mina tider att anpassa mig till.. men d e på g =)
sen e ju kärleken en jobbig livsnödvändighet som jag inte fixar just nu...
å aah känner mig tröött på att allt inte går så fort som jag vill.. känns som jag stått still ett tag nu, behöver väl nya "utmaningar" dax att gå upp på nästa level! ;)

borde väl gjort ibogabehandlingen tidigare men nu börjar känna att d e dax
=) denna gång (om jag kommer ner) kommer jag vara suuuuupernervös! va rätt kaxig sist, tänkte att jag som ätit så otroligt mycke psykadelick minsann skulle tåla detta, men hehe detta va ju heeelt annolunda, å nästa gång e jag inte kaxig nånstans!!

så ere, om nån undrar nåt jag missat skriva eller så , fråga, e lite snurrig just nu hehe

all kärlek tu ya all
x
Back to top
View user's profile Send private message
Masque
Administratör

Topics: 68

PostPosted: Mon 10 Nov, 2008 14:20    Post subject: Reply with quote

Ja, vad ska jag säga.

Tråkigt att du fortfarande inte riktigt hittat din plats i tillvaron.

Om du bestämmer dig för en till behandling så önskar jag dig lycka till. Och det gör jag naturligvis ändå.

Du har inte hittat några fritidssysselsättningar som du kan hålla på med när du inte jobbar. Det verkar ju som att bara din dag har ett innehåll så behöver du inte hamna i den där negativa tomheten som du fyller med droger?
Back to top
xuxa

Topics: 7

PostPosted: Thu 20 Nov, 2008 19:27    Post subject: Reply with quote

Masque wrote:
Ja, vad ska jag säga.

Tråkigt att du fortfarande inte riktigt hittat din plats i tillvaron.

Om du bestämmer dig för en till behandling så önskar jag dig lycka till. Och det gör jag naturligvis ändå.

Du har inte hittat några fritidssysselsättningar som du kan hålla på med när du inte jobbar. Det verkar ju som att bara din dag har ett innehåll så behöver du inte hamna i den där negativa tomheten som du fyller med droger?

jag mår mycke bättre nu! hamna i nån svacka å d blev som d blev. tar d lungt nu, å va å träna igår första gången på ett halvår. försöker va positiv å jag kämpar på igen Very Happy
skulle säkert behöva ibogain igen men jag softar ett tag till, ,
Back to top
Post new topic   Reply to topic    IBOGAiN.SE Forum Index -> Aktuella behandlingar -> Berättelser All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You can attach files in this forum
You can download files in this forum