IBOGAiN.SE Forum Index
IBOGAiN.SE
Forumet för diskussioner om ibogain och ibogainbehandlingar.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 
 RegisterRegister   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   ProfileProfile   Log inLog in 

IndexIndex   search.php?search_id=newposts&sid=77695a97873b3012a808cae6e9cd4e0fView posts since last visit

Behandling i Prag 14/8 - 20/8. Heroin och Subutex.
Tommy
Goto page Previous  1, 2
Post new topic   Reply to topic    IBOGAiN.SE Forum Index -> -> Aktuella behandlingar
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Operator

Topics: 45

PostPosted: Mon 21 Aug, 2006 11:32    Post subject: Reply with quote

Quote:
I framtiden måste vi hitta ett sätt at ordna med efterbehandling!
Självklart, där är ju det egentliga arbetet. Funderar dock på vem som gör det.

Samtidigt så kan jag inte låta bli att förvånas hur mycket nykterhet som kommer från de som fått genomgå behandlingen. Någonstans verkar det ju som om de vet vad som är bäst själva....
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Tommy

Topics: 1

PostPosted: Fri 01 Sep, 2006 10:55    Post subject: Reply with quote

Semestern nere i Turkiet var underbar, värmen fick mig att må bra. Svettningarna som var väldigt intensiva efter att jag kom hem från Prag upphörde helt nere i Turkiet och dom har inte kommit tillbaka efter hemkomst.

Min sociala fobi är fortfarande i schack, har kunnat gått ut och ätit bland folk osv utan problem. Är väldigt nöjd över att slippa tampas med dessa problem som tidigare varit ett stort hinder för mig i vardagen.

Har fortfarande endel "spring" i benen och får ibland svårt att sitta still, men har en del aktiviteter på gång.
En god vän har lovat att stötta mig, ta med mig ut och springa, simma osv.
Slog ett par bollar (pingis) nere i Turkiet och blev sugen på att återuppta träningen av det. Har tidigare spelat pingis på serienivå i ca 8-9 år.
Säsongs starten är ju nu nära så jag skall försöka hitta ett ställe att träna på i staden där jag bor.

Har dock fortfarande ett sug efter opiaterna, så jag kommer resa ner till Prag igen inom en snar framtid för en andra behandling.
Känns bra att åka ner igen med all fokus på behandlingen då ja nu vet hur allt kommer gå till och jag behöver inte noja över ibogainets krafter.

Innan jag for till Turkiet såg jag väldigt negativt på mycket, framförallt var jag orolig för mig själv. Att jag inte var värd nåt annat än att sitta i skiten, det mesta kändes meningslöst osv. Nu känns det bättre, och saker o ting verkar kunna ordna upp sig!

Återkommer snart! mvh Tommy
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Masque
Administratör

Topics: 67

PostPosted: Thu 07 Sep, 2006 10:42    Post subject: Reply with quote

Underbart!

Lycka till här hemma också!
Back to top
View user's profile Send private message
Post new topic   Reply to topic    IBOGAiN.SE Forum Index -> -> Aktuella behandlingar All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum