IBOGAiN.SE Forum Index
IBOGAiN.SE
Forumet för diskussioner om ibogain och ibogainbehandlingar.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 
 RegisterRegister   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   ProfileProfile   Log inLog in 

IndexIndex   search.php?search_id=newposts&sid=3ef37001aaee7fba321f4cc89bc29aa3View posts since last visit

Krig och karlek

This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    IBOGAiN.SE Forum Index -> -> Soptunnan
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Operator

Topics: 45

PostPosted: Thu 17 Aug, 2006 14:52    Post subject: Reply with quote

Jag får hålla med "mickes samvete" om att det kommer att bli intressant och se hur den behandlade repsektive den som varit med bredvid ser på skillnaderna.

two men behind the bars
one saw mud, the other stars

Eller om allt ser detsamma ut oavsett från vilket öga du inser ifrån.

Fia

Topics: 0

PostPosted: Thu 17 Aug, 2006 19:05    Post subject: Reply with quote

Operator wrote:
ibogain wrote:
Operator wrote:
INtressant.

Vad har han för syn på sig själv?
Varför knarkade han förresten?

Gott mitt djupt centrlala intresse är här. Hur blev han förändrad. Alltså inte bara det han tror och upplever. Eller är eran bild om hans förändringar samstämmig?

Vad väger han föresten? 1.2 gram låter mycket.

Vad betyder komma i dåligt sällskap? Att det är bra att ha ursäkter på lager eller? ok, jag ska ta det lungt... Men jag vill verkligen veta vissa saker.

Lilla herr/fru Operator, du snackar om att Michael inte uppträder seriöst, din nyfikenhet, som påstådd medarbetare inom stiftelsen, gör dig minst lika oseriös, här ska den pågående behandligen diskuteras, inte om varför T började knarka, om han har sk. "ursäkter" till att han började, det rör väl ändå bara han själv och han väljer väl själv vad han vill avslöja om sitt förflutna. T behöver väl inte anförtro sig till en hel stiftelse för att bli godkänd vårdtagare. Isåfall börjar detta likna mer ett Knutby. Och fråga vilken knarkare som helst frågan att "varför knarkar du?" så ska vi se vad för slags svar du får, tror du verkligen att man vet det? I början gör man sina egna val, för att det sedan skall gå över till ett beroende och då undrar jag vad för slags erfarenhet du har utav narkotikamissbruk? Och vad för slags mirakel gör du för stiftelsen? Som påstådd medarbetare? Tycker att M gör ett underbart jobb som följer med och stödjer dessa människor, trots att han varken har utbildning eller får någon slags lön. Och kan gå tillbaks till äldre trådar där människor ifrågasätter din trovärdighet, där du debatterar med dig själv ala fru-lindgren etc möjlig schizofreni? , då hugger du till direkt och kan definitivt inte se att människor faktiskt kan ha en annan åsikt än dig själv (besserwisser?) tycker att Michael ignorerar detta väldigt bra, stor eloge till han! Till sist vill jag bara önska min vän Tommy lycka till under hans nu påbörjade resa till ett drogfritt UNDERBART liv! Du kommer fixa detta hur bra som helst! Du är stark. och tusen tack Michael för att du finns vid hans sida just nu! MVH Fia och en hälsning fån Tommys mor och flickvän punkt slut
Back to top
View user's profile Send private message
Operator

PostPosted: Thu 17 Aug, 2006 19:46    Post subject: Reply with quote

WAOWW Very Happy
meddelade Michel i morse att jag kommer strikt draga ned mina egnagemang för stiftelsen. Detta beror dels på han uppträtt klart otillförlitligt vid flera tillfällen. Förstår du? -Bra! Självklart har jag inte närvarat här för att bli älskad av dig och det är väl iofs tveksamt om jag kommer att vilja bli det i framtiden också - men låt oss fundera på det hela hah. Hursomhelst Vilken lycklig koinsidens, så njut av livet utan mig.

Mitt arbete för stiftelsen som du av oklar anledning ifrågasätter i Tommybubben behandlingsruta har varit centrerat kring beskrivning och faktaförmedlan - för att förmedla fakta kring de behandlingarna som ägt rum i Prag så har jag valt att ställa frågor - detta kallas kommunikation - förstår du? OM man inte ställer frågor till din älskade tommmububbe hur ska då andra kunna få veta om hur ibogain fungerade vid just den behandlingen? -vi är inte alla tankeläsare som du kanske notera? - Det arbete jag gjort kommer du säkert att kunna uppskatta med stigande grad av utbildning, eftersom dina åsikter ganska lätt verkar gå att utbilda bort.

Ta gärna min plats som obetald arbetare och faktaförmedlare kring ibogain - välkommen in i gänget. Jag kommer tillbaka och spelar dig om några månader. Hoppas att du kan klara av att människor som arbetar oavlönat har rätt att yttra sin åsikt! Att en otillförlitlig person inte kan göra ett bra jobb har jag aldrig hört någon säga, kanske du har det? vem vet.

Puss och Kjamisar! Tänk på att kärleken är fin
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Fia

Topics: 0

PostPosted: Thu 17 Aug, 2006 20:12    Post subject: Reply with quote

hela din negativa inställning får mig att ifrågasätta vad du egentligen gör här? skall inte detta vara en seriös stiftelse, vad ni verksamma inom den har för problem gentemot varandra kan ni väl sköta på en privat basis och inte stoltsera med ditt missnöje gentemot M. Det är ingen som har ifrågasatt din åsikt om M utan varför du väljer att dra upp det här? Publikt? Och du som fakta insamlare om Ibogain och dess påverkan på personer i fråga skall väl också verka på en privat basis. vad han sedan väljer att berätta publikt eller privat är väl något som bara T kan avgöra, och ja tommybubben är den enda som får kärlek här. Nog om detta. Vill du fortsätta diskutionen skicka ett PM eller starta en ny tråd PUNKT
Back to top
View user's profile Send private message
Operator

PostPosted: Thu 17 Aug, 2006 20:17    Post subject: Reply with quote

Fia wrote:
hela din negativa inställning får mig att ifrågasätta vad du egentligen gör här? skall inte detta vara en seriös stiftelse, vad ni verksamma inom den har för problem gentemot varandra kan ni väl sköta på en privat basis och inte stoltsera med ditt missnöje gentemot M. Det är ingen som har ifrågasatt din åsikt om M utan varför du väljer att dra upp det här? Publikt? Och du som fakta insamlare om Ibogain och dess påverkan på personer i fråga skall väl också verka på en privat basis. vad han sedan väljer att berätta publikt eller privat är väl något som bara T kan avgöra, och ja tommybubben är den enda som får kärlek här. Nog om detta. Vill du fortsätta diskutionen skicka ett PM eller starta en ny tråd PUNKT

Självklart är jag dålig och helt och hållet negativ.
Nu skriver jag väl detta i fel forum också. Men så bra då! Nu slipper du bry dig om min närvaro mera. ***Ploff***

I övrigt väljer jag nog att inte ha något med dig att göra - hoppas du kan förstå att jag inte vill arbeta ideellt med otillförlitliga personer + att det kommer in ytterligare en främmling som klagar på mitt arbete. Nu får du göra det bättre själv, älskling!

Lycka till min oerhört positiva hjärtevän. du verkar fin, insatt och rar.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    IBOGAiN.SE Forum Index -> -> Soptunnan All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You can attach files in this forum
You can download files in this forum