View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Sekreterarn
|
Posted: Sat 06 Jan, 2007 17:11 Post subject: Anstormning till Ibogainbehandling i Prag |
|
|
Patrick som utför ibogainbehandlingarna i Prag har varit på semester i ungefär en månad varför det inte varit några behandlingsrapporter på siståne.
Sedan inslagen om ibogain på TV4, Nyhetsmorgon och Drevet, så har det forsat in förfrågningar om Ibogain i allmänhet och hur man kan komma i kontakt med Patricks klinik. Många har sagt att de vill åka ner direkt. Kul!
Jag förväntar mig därför att det kommer komma en hel del rapporter här i "aktuella behandlingar" från mitten av januari och framåt. Om ni är påväg ner till Prag är ni mycket välkomna att kontakta mig så jag kan rapportera "live" eller skriva egna inlägg på forumet  |
|
Back to top |
|
 |
Masque Administratör

|
Posted: Sat 06 Jan, 2007 23:01 Post subject: |
|
|
Ja. Snälla, lägg in rapporter i forumet berättelser. Och gärna också en rapport en eller några månader efter efteråt som uppföljning.
Ni medverkar till att hjälpa framtida patienter, både genom att förbereda dom inför behandlingen och inte minst som en form av underlag för myndighetspersonerna som kommer att undersöka ämnet för en eventuell omklassificering när det gäller den lagliga statusen på Ibogain. |
|
Back to top |
|
 |
Deky
|
Posted: Thu 01 Feb, 2007 23:09 Post subject: |
|
|
Hej hur hittar jag denna klinik i prag? |
|
Back to top |
|
 |
Kuba Administratör

|
|
Back to top |
|
 |
Deky
|
Posted: Fri 02 Feb, 2007 14:18 Post subject: |
|
|
Ok tack en fråga till bara. Jag skickade mail till doktorn i Prag igår kväll men det mailet har tydligen stoppats av någon postmasterhawk o den va "considered unsolicited bulk email". Har det hänt nån annan? Jag skrev bara ner svar på frågorna från ibogaintreatment.net om vikt, kön, dos osv |
|
Back to top |
|
 |
Sekreterarn
|
Posted: Fri 02 Feb, 2007 15:35 Post subject: |
|
|
Deky wrote: |
Jag skickade mail till doktorn i Prag igår kväll men det mailet har tydligen stoppats av någon postmasterhawk o den va "considered unsolicited bulk email". |
Du kan skicka ditt mail igen och till båda adresserna nedan så skall det fungera:
info@ibogainetreatement.net
och
patrick.venulejo@ibogain.se |
|
Back to top |
|
 |
|