IBOGAiN.SE Forum Index
IBOGAiN.SE
Forumet för diskussioner om ibogain och ibogainbehandlingar.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 
 RegisterRegister   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   ProfileProfile   Log inLog in 

IndexIndex   search.php?search_id=newposts&sid=9210a38201e8d74951596a51be8dc8dcView posts since last visit

Behandling 27/1
3 svenska killar till prag för att behandlas för missbruk av amfetamin, benzo, alkohol mm.
Post new topic   Reply to topic    IBOGAiN.SE Forum Index -> -> Aktuella behandlingar
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Sekreterarn

Topics: 16

PostPosted: Sun 28 Jan, 2007 18:56    Post subject: Behandling 27/1 Reply with quote

I fredags åkte 3 svenska killar till Prag för att behandla sitt missbruk med Ibogain. Alla tre är i 20-30 års åldern och har missbrukat olika droger under en längre period.

Sven, 28
Sven har missbrukat heroin och diverse annat i 10 år men har varit heroinfri det senaste året. Istället har han missbrukat amfetamin, benzo och druckit alkohol. Sven har genomgått 9 behandlingar av olika slag tidigare utan att lyckas bryta sitt missbruk.

Kimpa (Lee), 22
Kimpa missbrukar diverse tabletter och kokain.

Tore, 25
Tore missbrukar alkohol och mariujana

Behandlingarna startade på lördagen. Tore och Kimpa fick sina kapslar klockan 13 och Sven fick sina vid 15:30.

Sven väger c:a 100 Kg, Kimpa c:a 75 Kg och Tore runt 85 Kg. De fick alla 1200 mg Ibogain i kapsel form.
Vid 22 tiden på kvällen hade både Sven och Kimpa vaknat medan Tore hade fått någon slags lugnande medel på grund av en mycket kraftig och stressframkallande Ibogainupplevelse, och fortfarande sov.

Last edited by Sekreterarn on Thu 01 Feb, 2007 17:05; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
kimpa

Topics: 0

PostPosted: Mon 29 Jan, 2007 22:39    Post subject: Nu är jag hemma igen! Reply with quote

Jag är "Lee" Smile

Kom precis hem från Prag. Det har varit otroligt givande, men samtidigt det läskigaste jag gjort i hela mitt liv. Har börjat skriva på min berättelse som jag tänkte lägga upp om ett par dagar när jag kvicknat till ordentligt.
Back to top
Masque
Administratör

Topics: 67

PostPosted: Mon 29 Jan, 2007 22:44    Post subject: Reply with quote

Vi ser fram emot att läsa den!
Back to top
svenne78

PostPosted: Sat 03 Feb, 2007 10:51    Post subject: Behandlng 27/1 Reply with quote

Tjena,
Jag kom hem ifrån Prag igår och har haft en riktig possitiv upplevelse Smile
Jag kommer skriva en utförlig berättelse om min upplevelse och hur det hela gick till.
Ha det bra alla Wink

mvh

svenne
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Niclas Jansson

PostPosted: Wed 07 Feb, 2007 11:13    Post subject: Reply with quote

Känner mig exalterad över att ha hittat in på denna sida tack vare ett inlägg på min blogg. Önskar er lycka till med allt och ser fram emot att läsa om er upplevelse och resultat.
View user's profile Send private message Visit poster's website
Post new topic   Reply to topic    IBOGAiN.SE Forum Index -> -> Aktuella behandlingar All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum