IBOGAiN.SE Forum Index
IBOGAiN.SE
Forumet för diskussioner om ibogain och ibogainbehandlingar.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 
 RegisterRegister   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   ProfileProfile   Log inLog in 

IndexIndex   search.php?search_id=newposts&sid=93c7b59cfd34105147ca20849619ab5cView posts since last visit

Assistent sökes!
Patrick Venulejo söker assistent som kan jobba ideellt (gratis)
Post new topic   Reply to topic    IBOGAiN.SE Forum Index -> -> Öppet Forum
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Sekreterarn

Topics: 16

PostPosted: Wed 31 Jan, 2007 22:35    Post subject: Assistent sökes! Reply with quote

Arrow Patrick Venulejo, vår favorit Ibogainterapeut i Prag, söker en assistent som kan hjälpa till med det administrativa. Det kan vara att fungera som mellanhand mellan honom och de svenskar som skall ned till Prag på behandling, organisation av informationsmöten, översättningar mellan engelska och svenska (av det enklare slaget) mm. Han söker även någon som är intresserad av att hjälpa till under behandlingarna i Prag och som vill lära sig mer om den biten. Språkkunskaper som krävs är svenska och engelska på konversationsnivå. Självklart kan detta vara en och samma person.

Det krävs en hel del tid för detta arbete (jag vet..) och man behöver vara engagerad, pålitlig och vara beredd att gripa in när det behövs. Dessutom är viktigt att påpeka att det inte utgår någon ersättning för detta arbete.

För den intresserade kan detta vara ett tillfälle att lära sig mera om ibogain och även få insikt i själva behandlingen. Det är även en möjlighet att göra en insats för personer som verkligen behöver det Smile

Question Kontakta mig genom att skicka ett pm om ni vill ha mer information eller har frågor.
Back to top
View user's profile Send private message
Krickman

Topics: 8

PostPosted: Sun 18 Feb, 2007 04:41    Post subject: Patrick Venulejo, söker en assistent Reply with quote

Har fått godkännande från försäkringskassan att praktisera i prag på deras bekostnad, Pratade med micke om detta innan han blev internerad.

Jag har tiden och viljan och engelska behärskar jag i tal och skrift.

Kruxet är det att jag inte mått bra under hösten och vintern och drabbats av panikångest men nu har jag fått tid hos neuropsyk så förhoppningsvis kan de ordinera miig någon form av medikamenter som eliminerar den problematik jag förtillfället upplever. Känner dock på mig att de inte är särskilt snabba med sina bedömningar så det kan nog dra ut på tiden men detta är något jag tänker göra så fort jag får möjlighet altså.

Berätta gärna mer om hur det var tänkt att det skulle fungera och vad det var som behövde göras.

// Krickman

Masque
Administratör

Topics: 67

PostPosted: Sun 18 Feb, 2007 15:37    Post subject: Reply with quote

Kul att höra Krickman!

Du hade väl tankar innan på att skapa protokoll för att kunna göra en studie om svenskar som behandlats (till hemsidan eller framtida myndighetskontakter) ? Isåfall är ju detta en utmärkt chans att kunna göra detta på plats. Finns ju liknande formulär som skickats till personer i USA som behandlats av Ibogain.

Man skulle kunna göra ett formulär på plats i Prag och ett som man skickar ut med post (eller elektroniskt) som fylls i efter 3-6 månader som uppföljning. Men bara om den behandlade godkänner det, givetvis.

... Vem vet, ibogain kanske är verksamt för att visa dig och i förlängningen rätta till orsakerna till din panikångest. Wink
Back to top
View user's profile Send private message
Post new topic   Reply to topic    IBOGAiN.SE Forum Index -> -> Öppet Forum All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum