View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
mario
|
Posted: Tue 28 Aug, 2007 10:10 Post subject: Ibogaindustrin igång? |
|
|
Jag har i mina försök att hitta ibogaine på egen hand fört dialog med ett antal (3st) nätsidor där handel med ibogaine har existerat. Produkten är out of stock överallt! De säger att ingen förklaring har getts, att deras leverantörer bara lagt ner och att de inte förstår situationen, ibogain finns inte att få tag på helt enkelt..åtminstone inte genom dessa leverantörer.
Jag vet inte vad det innebär, men vi vet att vissa patent finns och kanske kanske har ett stort multinationellt företag försäkrat sig om tillgången av råvaran inför lancering av ett mirakelpiller..jag tycker iaf att det är skumt att varan tagit slut hos samtliga näthandlare.
Nedan citerar jag ett av svaren.
"our supplier has disappeared and we have been unable to locate another reliable source and it seems all the internet shops supplying Iboga have had similar problems." |
|
Back to top |
|
 |
Masque Administratör

|
Posted: Tue 28 Aug, 2007 19:00 Post subject: |
|
|
Det löser sig nog snart. När det finns en efterfrågan så kommer det snart en ny leverantör som fyller hålet från den som försvunnit.
Vilka patent är det du pratar om? Inte Lotsofs från 80-talet antar jag? |
|
Back to top |
|
 |
mario
|
|
Back to top |
|
 |
ASTRONAUT

Joined: 20 Jun 2006 Posts: 238 Topics: 25 Location: Norrköping
|
Posted: Wed 29 Aug, 2007 15:06 Post subject: |
|
|
Det senaste patentet från Howard Lotsof på ibogain är så vitt jag vet från 1992.
Medicinska patent löper i regel på 20 år. _________________ Glöm inte att titta förbi den svenska Ibogain-bloggen! Läs (och kommentera gärna också)!
http://www.ibogain.nu |
|
Back to top |
|
 |
|