IBOGAiN.SE Forum Index
IBOGAiN.SE
Forumet för diskussioner om ibogain och ibogainbehandlingar.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 
 RegisterRegister   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   ProfileProfile   Log inLog in 

IndexIndex   search.php?search_id=newposts&sid=c04908b66e5c14e221e24ed9ac585b09View posts since last visit

Kontaktperson för frågor om ibogainbehandlingar

This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    IBOGAiN.SE Forum Index -> -> Information
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Masque
Administratör

Topics: 68

PostPosted: Thu 06 Sep, 2007 08:56    Post subject: Kontaktperson för frågor om ibogainbehandlingar Reply with quote

Quote:

Jag kommer att fungera som Patrick Venulejos kontaktperson i sverige för att avlasta honom lite, samt hjälpa er som inte är så haj på engelska eller av annan anledning tycker det är jobbigt med kontakter och planering mm. Är ganska ny på detta men ska göra så gott jag kan. Det jag inte kan svara på kommer jag att ta reda på och mycket info finns ju på denna mycket fina hemsida med.
Var inte rädda för att höra av er, även om så bara för att prata lite. Några dumma frågor finns ej.
Till att börja tar jag bara emot mail, eftersom jag har ett heltidsjobb med väldigt varierande arbetstider. Jag försöker att kolla mailen varje dag dock, och efter en första kontakt finns möjlighet att bestämma tidpunkt för att pratas vid via telefon.
För tillfället behandlar Patrick inte någon aktiv opiat-missbrukare eftersom tillgång till ordentlig klinik saknas. Kokain-, amfetamin-missbrukare osv, och folk som genomgått själva fysiska abstinensen i samband med Opiat-missbruk och vill få bort den psykiska delen kan behandlas av/hos Tomas i prag. Aktiva opiat-missbrukare kommer att hänvisas bla till en klinik i Tyskland, med liknande förhållanden och pris som hos Patrick. Kontakta mig för mer information om detta.

Tobias

tobias@ibogain.se

Tobias är användaren dizzt1024 här på forumet.

Det går givetvis bra att registrera en användare på forumet och kontakta Tobias via funktionen för Privata meddelanden (PM) också.

Men för för mer allmäna frågor om behandlare, resor, boende, kostnader, osv (det som inte är för privat) ser vi hellre att du frågar om i dom öppna forumdelarna. Då kan både Tobias och alla andra svara. Det tjänar både du, vi och andra läsare på. Smile

OBS!

Uppdaterad 2008-12-13:

Tobias kan p.g.a av tidsbrist inte längre vara kontaktperson. Och eftersom ingen annan har visat intresse av att ha denna rollen är den därmed helt lagd på is.

Vill du ha hjälp att hitta behandlare så får du använda google.
Back to top
View user's profile Send private message
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    IBOGAiN.SE Forum Index -> -> Information All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You can attach files in this forum
You can download files in this forum