Posted: Wed 23 Jan, 2008 02:38 Post subject: Hur det ser ut nu
Tankte skriva en liten rapportering pa hur min tillvaro ser ut nu sen April 2006 da jag gjorde min forsta behandling. Inget kommer serverat men mina tva behandlingar vart forutsattningar for att jag skulle kunna borja ta mig framat. Vilket jag gjort sakta men sakert, men det har varit kurvigt langst vagen men nanstans har jag haft nan form av guidiance vilket hallt mig pa banan och har varit helt drogfri.
Jag bor nu i en shysst lagenhet som jag trivs valdigt bra med. Och har arbetat senaste tiden pa en flyttfirma. Jag fick sa sent som idag anstallning som Rivare vilket drar igang snart och ser valdigt mycket framemot. Gillar slitiga arbeten och jobba med kroppen.
Jag Tranar regelbundet. Da framst boxning samt ar ute och springer, tar promenader. Kondisen och fysiken ar valdigt bra och det utvecklas hela tiden framat. Det har liksom blivit en stravan och stort intresse i sig att bygga upp kroppen och finslipa motorik, oka pa kondition, oka pa styrka och i storsta mojliga man finslipa mina fardigheter. Allting ar totala motsatsen till det leeverne jag hade innan.
Jag har fatt nya bekanta och vanner. Och kanner att jag har en plats i samhallet. Sag for en stund sen en bild pa mig hur jag sag ut den tid jag kaka benzos och andra medikament. Sag forjavlig ut, blev en smula chockad sjalv, men samtidigt slog det mig vilka oerhorda framsteg jag har gjort.. och kan ana en stolthet nanstans.
Jag har fatt brottas mycket med mig sjalv, det har gatt upp och ner, men samtidigt en naturlig del av livet, alla har sina grejer.. kommer man inte ifran.
Livet rullar pa i ett shysst tempo.
Och jag har mig sjalv att tacka
Men framfor allt Micke. En grym eldsjal, som engagerar sig som han gor, och har oppnat mojligheten for manga att komma i kontakt med behandlingen och att det startats ett engagemang i sverige. Framtidens missbruksvard baddar for att radda manga manniskoliv.
Jag har nyligen varit och lärt mig grunderna i svetsning. Och ska snart på en utbildning för att ta europalicenser i de olika svetsmetoderna. Ska ut o jobba i världen mohahaha!
den här lilla parveln som för 2,5år sen inte ens vågade sig utanför dörren utan Benzo
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You can attach files in this forum You can download files in this forum