View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
rosso
|
Posted: Tue 18 Mar, 2008 12:06 Post subject: B:s behandling i Tyskland "LIVE" 17/3 |
|
|
Kommer med uppdateringar snart.
Men allt har gått bra.
Last edited by rosso on Thu 20 Mar, 2008 09:07; edited 18 times in total |
|
Back to top |
|
 |
ibogain Administratör

Joined: 05 May 2006 Posts: 248 Topics: 37 Location: Stockholm
|
Posted: Tue 18 Mar, 2008 20:46 Post subject: |
|
|
Spännande!
Ser fram emot att följa händelseförloppet.
Har doktorn lämnat dig själv med Henke som behandlas eller finns han till hands om något skulle hända?
Mvh/Micke _________________ Många undersökningar pekar på Ibogainet som en bra opiatavgiftare. |
|
Back to top |
|
 |
Masque Administratör

|
Posted: Wed 19 Mar, 2008 10:00 Post subject: |
|
|
Hej.
Behandling hos Karl i Tyskland minsann. Då är ni först med att berätta om detta här på forumet.
Hoppas allt förlöpt bra. Kul att läsa din rapport och hoppas på uppdateringar från både dig och H.  |
|
Back to top |
|
 |
rosso
|
Posted: Wed 19 Mar, 2008 10:55 Post subject: |
|
|
Masque wrote: |
Hej.
Behandling hos Karl i Tyskland minsann. Då är ni först med att berätta om detta här på forumet.
Hoppas allt förlöpt bra. Kul att läsa din rapport och hoppas på uppdateringar från både dig och H.  |
Japp.. "Dr" Karl Nahrer.
Störtskön kille måste jag säga. Kommer med en utverdering lite senare ang hur han har varit samt hur hela behandlingen har flytit på. |
|
Back to top |
|
 |
ibogain Administratör

|
Posted: Wed 19 Mar, 2008 15:44 Post subject: Re: B:s behandling i Tyskland "LIVE" 17/3 |
|
|
Kul med alla ansikten.. Jag hade själv mycket ansikten i mina visioner under mina behandlingar. Om man läser fallbeskrivningar ser man att det är vanligt med just sådana och liknande syner.
Skönt att han slipper abstinens!
Nu är det en viktig tid som kommer och jag tror att han kommer att behöva stöd och någon sorts eftervård för att få bästa chans till fortsatt drogfrihet.
Mvh/Micke _________________ Många undersökningar pekar på Ibogainet som en bra opiatavgiftare. |
|
Back to top |
|
 |
Masque Administratör

|
Posted: Thu 20 Mar, 2008 12:09 Post subject: |
|
|
Vad hände med rapporten rosso? Varför har du tagit bort den?  |
|
Back to top |
|
 |
ibogain Administratör

|
Posted: Fri 21 Mar, 2008 13:49 Post subject: |
|
|
Ja, vad hände? Kan du lägga tillbaks den? / M _________________ Många undersökningar pekar på Ibogainet som en bra opiatavgiftare. |
|
Back to top |
|
 |
Masque Administratör

|
Posted: Fri 28 Mar, 2008 20:51 Post subject: |
|
|
Eftersom rosso inte svarar så vår väl vi skriva in det vi kommer ihåg.
Rosso, snälla lägg upp rapporten igen om du kan!
Rossos kompis H använde subutex.
Efter hans ibogainbehandling blev han av med abstinensen och upplevdes som en ny person.
I hans visionära upplevelse hade han sett många ansikten, det var detta michael (ibogain) kommenterade. |
|
Back to top |
|
 |
|