IBOGAiN.SE Forum Index
IBOGAiN.SE
Forumet för diskussioner om ibogain och ibogainbehandlingar.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 
 RegisterRegister   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   ProfileProfile   Log inLog in 

IndexIndex   search.php?search_id=newposts&sid=7cfb61a1039f48486cbc8f4cfb61302cView posts since last visit

Egenterapi med Ibogain

Post new topic   Reply to topic    IBOGAiN.SE Forum Index -> -> Ibogain
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Lilje

Topics: 1

PostPosted: Mon 15 Mar, 2010 23:45    Post subject: Egenterapi med Ibogain Reply with quote

Hei

Jeg er ny her. Er fra Norge. Jeg håper dere forstår norsk slik jeg forstår svensk. Jeg oppdaget ibogain og dette forumet for ca. ett halvt år siden. Jeg har en søster som er på heroin, og i min iver etter å ville hjelpe henne fant jeg ibogain. Hun skal i løpet av 1 til 2 måneder reise til London for og få behandling. Det er ufattelig dyrt synes jeg. Vi skal betale ca.37.000 norske kr for ett 5 dagers opplegg. Familien har valgt denne klinikken pga at den virker veldig seriøs og siden behandleren har medisinsk bakgrunn.

Jeg har selv vært litt misbruker av amfetamin, men sluttet siden jeg ble gravid. Jeg gikk da å fikk stillt diagnoen adhd. Jeg er ikke medisinert pr i dag.

Jeg har kommet over en plass som kan selge meg ibogaine. Jeg vurderer og bruke den som en slags egenterapi. Ett opplegg med f eks en liten dose ibogain hver dag i ett par dager. Detter er fordi jeg føler meg deprimert og synes jeg virker å ha fastnet i ett dårlig mønster med usunn mat, godiser, sukker depresjon osv. Uvanen min med godiser og usunn kosthold kom som en følge av av jeg sluttet å røyke. Er det noen som har erfaring om dette. Jeg føler at jeg trenger å rense hjernen. Jeg kommer til å gjøre dette med 50 % sikkerhet.

Når det gjelder behandling av min søster så skal hun selvfølgelig på klinikk.

Hadde vært interessant å få en tilbakemelding på dette.

Hvis dere ikke skjønner norsk så gi beskjed, så skal jeg prøve å skrive engelsk Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Masque
Administratör

Topics: 68

PostPosted: Thu 18 Mar, 2010 12:09    Post subject: Reply with quote

Hej.

Vi brukar inte rekommendera att man experimenterar med ibogain, men om du gör det så lycka till. Jag tror att även effekten av mindre doser som upprepas med små mellanrum har en positiv effekt, men inte lika stor som en stor dos. Men då det är förknippat med större risk för bieffekter är det naturligtvis sämre om man gör det ensam utan någon som kan hjälpa dig om det uppstår komplikationer.

Vad hade du tänkt dig för doser? Är det rent ibogain du köper eller rötter eller extrakt av alla alkaloiderna?

Jag hoppas att din syster kommer att bli fri från sitt beroende. Berätta gärna hur behandlingen gick. Alla rapporter är varmt välkomna! Smile
Back to top
Lilje

PostPosted: Wed 24 Mar, 2010 00:29    Post subject: Reply with quote

Takk for svar. Jeg er litt usikker på dosering. Jeg hadde hatt mest lyst å gjoret en skikkelig behandling. Tror det kan være sundt for mange ting. Jeg tenkte på ibogain HCL. Jeg er blitt usikker på disse som skal selge det til meg uansett. Etter jeg leste mye inne på sidene til "sacrement of transition Mindvox", der det står at det er veldig mange som svindler med ibogain ble jeg usikker. Spesielt siden til til og med etablerte klinikker av og til har problemer med å oppdrive nok ibogain HCL til enhver tid. Noen som har erfaring med det?

Når det gjelder min søster så ville jeg ikke skrive for mye om henne, fordi hun har sagt hun vil skrive inn til forumet selv. men jeg kan jo skrive litt. Hun ha vært rusavhengig ( heroin) i ca 2 1/2 år. hun har vært av og på og ut og inn av rusavenningsinstutisjoner. Hun har en del perioder der hun ikke har rust seg men det holder aldri i lengden. Det virker som hun prøver og bli rusfri samtidig som det virker som hun ikke prøver. Av og til lurer jeg på om hun ikke er klar for ibogain enda.. Likevel håper jeg at ibogainbehandlingen hennes uansett vil gjøre henne klar til å slutte. Hun har klart å unngå å bli fysisk avhengig nå de 2 siste månende, men hun ender alltid opp med å bli det før eller siden uansett. Det er veldig trist. Hun har mistet barna sine og hun har mistet seg selv. Jeg tror at hun virkelig ønsker å bli rusfri men hun har ikke sjangs med den hjernekjemien som hun har nå. Hun har slitt med angst og depresjoner. Kanskje har hun som jeg adhd og. Vet ikke. Hun er egentlig verdens greieste og mest omsorgsfulle jente når hun ikke ruser seg. Hun ble mobbet når hun var liten, men vokste opp til å bli en vakker svane. Hun har og spiseforstyrrelser i den grad at hun synes det er mer problematisk å være flubby enn å være narkoman. Hun har tenkt å reise til London til " Ibogaine Teraphy" hos doktor Brickenberger. Det er veldig dyrt . Vet ikke helt hvem som skal reise med henne enda. Kanskje jeg og min datter, eller kanskje min far. Hvis ikke hun vil skrive her selv, så kan jeg etter hennes tilatelse skrive om behandlingen hennes når den tid kommer.

Når det gjelder den egenbehandlingen så tror jeg at jeg legger den litt på vent foreløpig. prisen de skulle ha for ett gram ibogaine HCL er 175 usd pluss 145 usd i frakt. fra afrika. Det kommer på ca. 1800,- i norske kr. Jeg hadde ikke lyst å tape så mye penger.

Grunne til jeg finner det interessant å få tak i ibogaine, er at det bare er ett fåtall som har råd til å få behandling. Jeg tror at det kunne gått an å behandlet folk på en så trygg måte som mulig uten klinikk, hvis det er det eneste alternativet.Ibogain er ikke ulovlig eller klassifiert i Norge. Det er selvfølgelig ikke noe jeg skal gjøre, men det burde være en mulighet for de fattigste og. Det er mange som skulle gjort
hva som helst for og bli rusfri. Det er nesten ingen narkomane i Norge som vet om ibogain. Når jeg og familien og søsteren min snakker med fagfolk på rusinstutisjoner om ibogain, så vet de ikke hva det er og mener det må være svindel. Det er utrolig provoserende. Det er derfor en stort mangel på opplysning her i Norge.

Jeg har i den forbindelse tatt kontakt med foreløpig bergens gatemagasin for narkomane, " Megafon" for å prøve å få de til å lage en repotasje om ibogain. Jeg har ikke fått svar fra dem enda. Jeg kommer fortløpende til å ta kontakt med de andre gatemagasinene i de andre store byene for å prøve å få dem til å gjøre det samme. Jeg vet ikke hvordan det kommer til å gå enda, men det er verdt forsøket. De narkomane har rett til å vite om ibogain. Hvordan skal man få myndighetene opplyst når ikke en gang befolkningen er det?
WWW.IBOGAIN.SE er en fantastisk ide, og du / dere er helt fantastiske mennesker.
Back to top
Masque
Administratör

PostPosted: Sat 27 Mar, 2010 12:17    Post subject: Reply with quote

Jag kan inte svara på alla dina frågor men dom priser du anger för rent ibogain är "vanliga" priser. Det är väldigt dyrt.

Att behandlingen i England kostar 37000 är mindre motiverat. Men många skulle nog säga att det är ovärderligt att bli av med sitt narkotikaberoende.

Jag kommer också att tänka på att en bekant till mig åkte med Michael (forumadministratören) till Norge och fick en ibogainbehandling.
Han var inte narkoman utan tog ibogain i utforskningssyfte, en dos på 300mg. Jag vet dock inte var det var och vem som skötte behandlingen.

När jag googlade lite nu hittade jag http://www.ibogain-skandinavia.org/ det kanske finns ett samband. Pröva och kontakta Olav.

Se även http://blogg.ibogain-skandinavia.org/
Back to top
Lilje

PostPosted: Wed 14 Apr, 2010 22:10    Post subject: Reply with quote

Masque wrote:
Jag kan inte svara på alla dina frågor men dom priser du anger för rent ibogain är "vanliga" priser. Det är väldigt dyrt.

Att behandlingen i England kostar 37000 är mindre motiverat. Men många skulle nog säga att det är ovärderligt att bli av med sitt narkotikaberoende.

Jag kommer också att tänka på att en bekant till mig åkte med Michael (forumadministratören) till Norge och fick en ibogainbehandling.
Han var inte narkoman utan tog ibogain i utforskningssyfte, en dos på 300mg. Jag vet dock inte var det var och vem som skötte behandlingen.

När jag googlade lite nu hittade jag http://www.ibogain-skandinavia.org/ det kanske finns ett samband. Pröva och kontakta Olav.

Se även http://blogg.ibogain-skandinavia.org/

Takk for at du svarer Smile

Jeg tok kontakt med www.ibogain-skandinavia.org. Det begynner å bli ganske lenge siden. Ca. 3-4 uker. Jeg får ikke svar på mine hendvendelser.
Jeg prøver å bli medlem men det er ikke noen som svarer. Jeg hadde håpet å få tak i ham Olav da det viser seg at han har fått behandling samme plassen som min søster skal.

Jeg har bestillt ibogaine hcl fra kamerun. Jeg venter på det i disse dager. Jeg akter å gjøre en terapeutisk behandling selv. Kanskje med 300 mg jeg må undersøke litt nærmere. Det kan være at jeg blir lurt jeg vet ikke, men visst det skjer skal jeg gi deg/dere informasjon om hverm det er slik at det ikke skjer noen andre.

Min søster har ikke fått behandling enda. Hun har ikke hatt helse til det. Det skyldes virus på balansenerven. Det er ganske sjelden at man får det. Det kan ta opp til 2 måneder å bli frisk, så hele turen og behandlingen er blitt avlyst foreløpig.

Ellers har jeg lykkes i å spre litt informasjon. Ett lokalt gatemagasin her jeg bor har besluttet å skrive en artikkel om ibogain Smile
Back to top
Masque
Administratör

PostPosted: Thu 15 Apr, 2010 12:22    Post subject: Reply with quote

Det finns ett telefonnummer på http://blogg.ibogain-skandinavia.org/

(+47) 40247422
Back to top
Lilje

PostPosted: Mon 21 Jun, 2010 23:09    Post subject: Reply with quote

Hei. Lenge siden. Tenkte jeg skulle oppdatere litt. Tid har forandret ting. Min søster er blitt gravid og hun er over tre måneder på vei. Det blir nok ingen Ibogain behandling på henne på en stund. Får håper dette er en posetiv ting da uansett.

Når det gjelder egenterapi med ibogaine så vil jeg bare si at jeg ble lurt. Jeg tapte litt over 2000 kroner. Jeg var forberedt på det men det føltes litt surt likevel.

Derfor vil jeg advare mot dem

Contact the CEO of gicrpi herbs ltd
Name: Fon Roland Chi
Tel: +23777838882
fax: +23724440327
Email: freeyourself1@hotmail.com/gicrpil12@yahoo.com gicrpi@yahoo.com
Skype; roland_gicrpi

Denne ROLAND sentde meg dokumenter på at alt var ok. Han virket veldig proffesjonell til å begynne med. Overalt hvor jeg søkte etter IBOGAINE forhandlere på web dukket e post adressen hans opp. han hadde også en side på facebook som heter IBOGAINE Gicrpi. Ale virket ok.

Etter jeg hadde sent ham betaling så hørte jeg plutselig ikke mer fra ham på en stund. Plutselig tok han kontakt og forklarte at moren var død og han hadde vært litt opptatt men at pakken var sendt og at han skulle sende shipping detaljene så snart han var tilbake på kontoret.

Det gikk en liten stund til så fikk jeg denne mailen:

Hello
Sorry for the inconvenience . I just got back from the air port the quarantine people are asking us for 360 dollars . i am willing to share the cost with you so please get back to us asap let's sort this problem out so the parcel can be release asap.
Best regards
Roland

Han sendte meg fortsatt ikke shippingdetaljer og når jeg etterspurte dem svarte han at han hadde jo sendt dem. Jeg skjønte at jeg var blitt lurt. Jeg ba om å få pengene tilbake. Han sa jeg skulle få dem og vi satte en dato for tilbakebetaling. Han ga meg selvfdølgelig ikke pengenen tilbake og jeg skjønte at de var tapt.

Jeg tok kontakt med alle vennene hans på facebook og forklarte situasjonen. Han hadde bare 45 venner og det viste seg til slutt at alle disse hadde flere 1000 venner og at ingen av dem virkelig kjente ham eller visst hvem han var.

Noen av dem prøvde å hjelpe meg. noen syntes jeg var dum som hadde sendt penger til afrika. Jeg endte med å rapportere ham til Facebook og like etter forsvant siden hans.

Jeg har funnet et nettsted som selger alle mulige slags forskjellige frø. De selger også ibogain frø. Lurer på om jeg skal sette en plante. Det er ikke ulovlig i nOrge . Det tar 5 år før planten er brukenes og den er ganske krevende. Den trenger en del varme i hvertfall og litt lys antar jeg. Jeg kan legge ut linken hvis det er lov.
Back to top
Masque
Administratör

PostPosted: Thu 24 Jun, 2010 08:17    Post subject: Reply with quote

Tråkigt att höra Sad

Bra att du hänger ut honom för att varna andra intresserade köpare.

Jag hoppas att din syster kan sluta med drogerna nu när hon är gravid.

Ibogafrön har en mycket begränsad grobarhet. Dom måste vara väldigt färska. Jag skulle inte rekommendera att försöka odla.

Jag är säker på att det finns andra som säljer rotbark & rent ibogain. Sök vidare.
Back to top
Masque
Administratör

PostPosted: Tue 29 Jun, 2010 22:40    Post subject: Reply with quote

http://www.ibogaworld.com/ är nog mer trovärdiga. Finns rapport från en som köpt därifrån och fått hem varorna här: http://www.mindvox.com/pipermail/ibogaine/2010-June/014558.html
Back to top
Lilje

PostPosted: Tue 13 Jul, 2010 22:10    Post subject: Reply with quote

Tusen takk for tipset. Den ibogaWorld virket veldig seriøs og bra. Jeg ble imponert og jeg føler meg dum som ikke har funnet den i stedet for Ibogaine gicrpi.

Jeg har studert mindwox sidene og jeg mener å huske at jeg leste der at de kunne selge ibogain, men at de ikke ville selge til land hvor ibogain var ulovlig.

Jeg snakket litt med min søster i dag, og hun føler at hun trenger behandling selv om hun ikke ruser seg nå. Hun sliter med psyken og heroin tar stor plass i hodet hennes. Siden hun er gravid så tester de henne med blodprøver 2-3 ganger i uka. Hun har klart seg til nå og hun er livredd for å bli tvangsinnlagt hvis hun feiler. Jeg synes synd i henne. Min far som skulle være med å betale behandlingen hennes virker ikke så intressert lenger. Det virker som han tror at graviditet og baby løser problemet. Jeg i motsatt fall er overbevist om at hun må behandles rett etter fødselen. Bare hun gjør en liten feil vil de ta babyen fra henne. Hun sier selv at hun må behandles. hvis ikke vi finner nok penger til det gjør vii det selv nå.

Jeg har lest en del dokumenter som lotsof har laget til folk som vil ta ibogain på egen hånd. Jeg har studert dem inngående og hvis vi må gjøre ibogainbehandling på min søster på egenhånd bruker jeg den. babyen kommer i december. Min stemor jobber som avdelingsleder på et sykehus. Hovedsaklig på labratoriet, men hun kunne hjulpet oss.

Håper ikke du synes vi virker uansvarlig. jeg tror det er mer uansvarlig å la være å gjøre noenting.
Back to top
Masque
Administratör

PostPosted: Sun 18 Jul, 2010 12:06    Post subject: Reply with quote

Jag tycker ni verkar ha tillräcklig koll för att kunna göra behandlingen själva.

Riskerna är inte så extremt stora när personen som behandlas är frisk (bortsett från beroendet). Se bara till att hon genomgår en läkarundersökning och att alla prover (EKG etc) ser bra ut.

Att ta en mindre dos först för att kontrollera att din syster inte är allergisk eller uppvisar andra starka bieffekter kan också vara bra.
Back to top
Lilje

PostPosted: Sun 01 Aug, 2010 12:25    Post subject: Reply with quote

Da er krisen ett faktum. Min pappa hadde kjøpt en billig bil til min søs som liksom skulle motivere henne til å holde seg rein og hjelpe henne og ha kontaklt med barna sine og familien. Hun bor nemmlig litt på landet. Hun er over 4 måneder på vei nå.

For 4 dager siden var hun med i en alvorlig bilulykke. Bilen hennes kom over i motsatt kjørebane i 80 km sonen og frontkolliderte med en annen bil. I bilen satt en familie på fem.2 Voksne på 39 og tre barn på 3, 8 og 12 år. Etter krasjet kom en tredje bil som ikke klarte å bremse ned og der med var en tredje krasj ett faktum. Ambulanse både helikopter og biler kom til stedet. Alle ble sendt til sykhuset.

Utrolig nok er ingen blitt alvorlig skadet. Min søs er mørbanket. Politiet sier at hadde det ikke vært for at den ene bilen var ny og den andre en sabb så kunne dette vært en dødsulykke. Min søster mistenkes for å ha kjørt i ruset tilstand. Førekortet er beslaglagt og de har tatt utvidede blodprøver. Min søster nekter for skyld men de har funnet en sprøyte i bilen. hun sier det ikke er hennes. Jeg tror henne ikke, og snart kommer resultatet på prøvene. Dette er krise. Hun kommer til å måtte i fengsel. Nå vil hun bli tvangsinnlagt og barnet i magen hennes som overlevde vil hun sikkert ikke klare å beholde.

Det er veldig trist. Jeg er så forbannet på foreldrene mine som nølte slik med å få henne til ibogain behandling. De utsatte og utsatte det helt til hun ble for syk til å ta det, og deretter ble gravid så hun ikke kunne behandles...og nå går det tydligvis til helvete fortere en fy.

Mitt råd til alle er : ikke nøl med å ta tak i livene deres . Handling er alltid veien videre. Forskjellen kan være himmel eller helvete...liv eller død.Nå skal det være sagt at svaret på blodprøvene fra politiet ikke har kommet enda, men jeg vet innerst inne hva de vil vise.

Hilsen en trist søster
Back to top
Masque
Administratör

PostPosted: Tue 03 Aug, 2010 09:21    Post subject: Reply with quote

Tråkigt att höra, men tur att ingen dog.
Det låter sannolikt att det är hennes spruta och att hon körde påverkad.

Man får väl hoppas att ett eventuellt fängelsestraff ska få henne ren och kanske ge henne motivation att kämpa sig ur missbruket.
Back to top
Lilje

PostPosted: Mon 16 Aug, 2010 21:15    Post subject: Reply with quote

Ja det ser litt mørkt ut for henne nå.

Det er ikke kommet svar på prøvene enda men min mor får vite det med en gang siden bilforsikringen står på henne.

Det som skjedde min søster nå nylig var at hun lot være å møte på urinprøvene som hun tar tre ganger i uken nå som hun er gravid. Å ikke møte er det samme som og teste posetivt. Derfor skjedde det ett par dager etterpå at 2 sosial arbeidere og en sivilpoliti kom til henne tidlig om morgenen å sa at hun skulle innlegges. De satte henne på ett fly til en annen by, for det var ingen ledige plasser her hvor vi bor. (hjelpe tilbudet for rusavhengige er veldig dårlig i Norge). Hun får ikke ha telefon eller noe og telefonsamtalene henne blir avlyttet. Hun er innlagt på tvang.

Hun sier fortsatt til oss at hun ikke har rust seg, og at hun ble innlagt siden hun lot være og møte på prøver. Jeg vet ikke. Det spiller liksom ingen rolle hva som har skjedd. Det eneste som betyr noe nå er hva som skjer fremover og om det er en sjangse til å rette opp og begrense skader.

Ikke meningen å bruke dette forumet som en slags blogg, men jeg håper denne tråden i hvertfall ender med egenterapi med ibogain
Back to top
Post new topic   Reply to topic    IBOGAiN.SE Forum Index -> -> Ibogain All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You can attach files in this forum
You can download files in this forum