IBOGAiN.SE Forum Index
IBOGAiN.SE
Forumet för diskussioner om ibogain och ibogainbehandlingar.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 
 RegisterRegister   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   ProfileProfile   Log inLog in 

IndexIndex   search.php?search_id=newposts&sid=ed147fbdc81909b6780f848a05249affView posts since last visit

Herionfri i 1 månad

Post new topic   Reply to topic    IBOGAiN.SE Forum Index -> Aktuella behandlingar -> Efter behandlingen
View previous topic :: View next topic  
Author Message
ibogain
Administratör

Topics: 37

PostPosted: Wed 05 Jul, 2006 04:56    Post subject: Herionfri i 1 månad Reply with quote

Som ni kanske märker klipper jag här in en del av en fallbeskrivning från en annan tråd.

Det nedanför skrev jag efter en dryg månad som helt ren.

REN I 1 MÅNAD

Kort lägesrapport.

En dryg månad helt ren.. Inget sug.. Helt otroligt!!

Lite sömnproblem mellan behandlingarna men nu får jag mina timmar, sakta men säkert.. Blev plötsligt djävligt våldsam och började misshandla folk mellan behandlingarna men det är också borta.. Antar att jag inte hade någon reservplan för konfliktlösning utan heroinet.. I Ibogaintripp två översköljdes jag av kärlek och nu känns det lika fjärran att slå folk som att knarka.. Däremot går jag runt med känslan av att ha en kraftfull hemlighet.. Ungefär -Ha, ha jag kan ta fram massa våld om jag behöver, men jag vill inte..- Ja, ja jag vet att våld är trist och barnsligt men det har tyvärr varit en stor och ytterst påtraglig del av min vardag superlänge så jag måste hitta ett bra sätt att förhålla mig till det..

Vilken otrolig produkt Ibogainet är!! Hur fan kan det vara så otroligt pricksäkert??

Jag har tappat drygt tio kilo, börjat träna, börjat fundera på att kanske våga närma mig tjejer igen, börjat lyssna på bra musik osv,osv..
Jag har fått tillbaks livet.. Visserligen är jag nog en djävligt omogen 50-åring eftersom heroinet fått mig att stanna i viss utveckling i 25 bast och tanken på en flickvän i min egen ålder känns lika trolig som att bli ihop med morsan.. (Nej jag är inte gubbsjuk.. Jag gillar bara det jag alltid gillat.. ) Men, men allt har sin tid och just nu glider jag mest runt på alla kärleksfulla och klarsynta hallisar i tripp två som jag kan plocka fram hur och när jag vill.. Jag kan till och med lyssna på dom..

Våga Iboga - Ball att va knall!!

Gasen i botten rakt in i framtiden.... !! / Micke

Post new topic   Reply to topic    IBOGAiN.SE Forum Index -> Aktuella behandlingar -> Efter behandlingen All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You can attach files in this forum
You can download files in this forum